niedziela, 2 grudnia 2012

Wnętrza

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest świetny projekt. Jeśli go znajdziemy, zrobienie ogólnej idei aranżacji i jej wykonanie mogą być znacznie prostsze. Mój blog powstał po to, by podawać czytelnikom ciekawsze pomysły. Natchnieniem do stworzenia interesującego wystroju wnętrza może być wiele elementów, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po właściwe dodatki. Niekiedy jeden szczegół zadecyduje, by w oparciu o niego stworzyć pełną koncepcję aranżacji, a wnętrza zyskały na oryginalności.
Na tym blogu będę się opisywać również takie drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy urządzaniu mojego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w zdjęciach i artykułach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden wybrany trend, nie staram się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Cały czas poszerzam swoje horyzonty, ogarniam inne trendy i pomysły.
Postaram się być na bieżąco z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak największego grona odbiorców. Jeżeli któryś z moich pomysłów da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.

Brak komentarzy: